Nevyhovuje vám pri doručovaní objednávky z nášho e-shopu čakanie a zosúladenie sa s kuriérom? Alebo pracujete v cudzom meste, či ste na internáte, a nemáte tak adresu, kam doručiť zásielku? Riešením je nechať si zaslať objednávku službou Balík na poštu na niektorú z pôšt kdekoľvek na Slovensku a tam si ju následne po avíze SMS alebo e-mailom osobne vyzdvihnúť. Máte na to 18 kalendárnych dní. Osobný odber je tak možný až na 1450 miestach /vrátane našich 3 odberných miest Andrea shop/ po celom Slovensku!
Výhody doručenia na poštu:
- nemusíte sa viazať na kuriéra, na určitý čas na adrese doručenia.
- zásielku si môžete nechať doručiť na poštu, ktorá je pre vás najvýhodnejšia či už z hľadiska lokality alebo otváracích hodín (napr. v blízkosti práce, domu)
- zásielka vás počká až 18 kalendárnych dní na zvolenej pošte, kde si ju po predložení dokladu totožnosti počas otváracích hodín pobočky vyzdvihnete.
- 3 dni pred uplynutím odbernej lehoty vám bude zaslané avízo e-mailom o jej blížiacom sa ukončení.
- nízka cena služby
Cena prepravy prostredníctvom Slovenskej pošty je 3,80 EUR s DPH + poplatok za dobierku je vo výške 1 EUR s DPH.
Pri nákupe od 399 EUR je doprava grátis, platíte len 1 EUR za dobierku.
Podrobné informácie o službe:
Slovenská pošta pri tomto type dopravy nedoručuje zásielku adresátovi na adresu, ale uloží ju bez predchádzajúceho pokusu o droučenie na pošte, ktorú si zvolíte. Balík je na pošte uložený počas odbernej lehoty, ktorá je 18 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky. Uloženie Balíka na poštu oznámi Slovenská pošta adresátovi prostredníctvom SMS/e-mail avíza za podmienky uvedenia korektného mobilného telefónneho čísla od slovenských mobilných operátorov, resp. e-mailovej adresy. V prípade uvedenia nekorektného mobilného telefónneho čísla, resp. e-mailovej adresy, nebude adresátovi zo strany Slovenskej pošty poskytnuté SMS/e-mail avízo o uložení zásielky na pošte.Balík na poštu vydá pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti.
Poskytnutie služby:
Slovenská pošta prepravuje zásielky v celkovej hmotnosti do 30 kg po celej Slovenskej republike. Pri výbere spôsobu doručenia „Balík na poštu“ si môžete vybrať ktorúkoľvek z pobočiek Slovenskej pošty.
- V prípade ak ste v zozname niektorú poštu nenašli, je to z dôvodu, že táto pošta danú službu neposkytuje
V cene služby je poistenie zásielky v hodnote objednávky.
Prevzatie zásielky:
Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s pracovníkom pri priehradke danej pošty na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia a zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty. K spísaniu zápisu o škode je potrebné predložiť poškodený výrobok, obal zásielky a doklad o prevzatí zásielky, nadobúdací doklad - faktúru. Najbližšiu pobočku Slovenskej pošty nájdete tu: otvaraciehodiny.posta.sk. O nahlásení a spísaní zápisu o škode na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty nás môžete informovať na e-mail stefan.kevicky [at] andreashop.sk (stefan.kevicky [at] andreashop.sk) V prípade reklamácie nevyhadzujte obal, je predmetom dôkazového konania.
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach Slovenskej pošty tandt.posta.sk
V prípade záujmu môžete kontaktovať aj Zákaznícky servis Slovenskej pošty na bezplatnom telefónnom čísle 0800 122 413 (z pevnej a mobilnej linky, len z územia Slovenskej republiky), prípadne e-mailom: zakaznickyservis [at] slposta.sk
Aktuálne číslo balíka je vždy vo Vašej zákazníckej sekcii.